İSRAİLİN BOYKOT ÜRÜNLERİ

Aralık 29, 2008

sss

025

5938

boykot2vw7

CNN Phillips Morris Parlement Marlbora Carrefour Coca-Cola Dr Pepper Sprite Fanta Schweppes Fruitopia Kia Ora Johnson & Johnson CNBC ICQ (internet chat program) Maggi Marks & Spencers Danone yogurt Calvin Klein Sara Lee Bakery SARA LEE Leggs – Hosiery Sara Lee Bakery Kiwi – Shoe care Nokia electronic products NESTLE Nescafé Perrier Vittel Nesquik Milkybar, KitKat, Quality Street, Smarties, After Eight, Lion, Aero, CacharelDisneyland EuroDisney
Disney Products
Strauss dairy
Jacob biscuits Hema Auchan
Tchibo GAP Hugo Boss Aramis
Fox TV Network
Sky TV Network
Star TV Network
National Geographical Ariel Intel IBM NOKIA
DANONE İpana Colgate (gelirinin yarısını bağışlıyor) Pantene
Recioce Blendax Ankara Gaz Aygaz Bursagaz Mobilgaz İpragaz

    About these ads

93 Yanıt to “İSRAİLİN BOYKOT ÜRÜNLERİ”

  1. havva akdeniz Says:

    ALLAH İSRAİLİ KAHRETSİN ALLAH İSRAİLİ YERLE Bİ ETSİN İSRAİLİ DESTEKLEYEN ÜLKELER BATSIN

  2. enir Says:

    oh oh bütün ürünler onların eskiden yarısından çogunu kullanıyorduk ama artık yazılan ürünleri kullan mıyoruz bu sitede bilgi veren arkadaşlara teşekkür ederim

  3. merve Says:

    israiln ekonomisini güçlendiren biz müslüman kardeşlerimize kurşun ola n da biz biraz bilinçli olalım ve bilinçlendirelim

  4. yezda Says:

    allah israilinn belasını versin allahın kahhar ismin e burakıyorum yerindibine girsin inşallah ama mazlumun ahı hizbir zaman yerde kalmaz inşallah

  5. sümeyye Says:

    ilk başta bu siteyi açanlara teşekkür ediyorum ve sonrada bu bilgileri öğrendiğim için israil e
    yuuuuh diyorum

  6. yusuf Says:

    ALLAH İSRALİN BELASINI VERSİN ALLAH İSRAİLİ YERLE BİR ETSİN İSRAİLE AREKA ÇIKAN BÜTÜN ÜLEKELERİN TOPUNUN BELASINI VERSİN..PİS YAHUDİLERR

  7. rüya Says:

    israil kahrolsun ben onlar gibisini görmedim allah onları bildigi gibi yapsın bu siteyi yapan arkadaşlara teşekkür ederim bütün ürünler israilin başka ülkelere ne kaldı

  8. rüya Says:

    israil kahrolsun bütün ürünler oranın başka ülkelere ne kaldı da offff yaaaaaa tererist ler gebersin ne zevk alıyorlarsa

  9. rüya Says:

    kahrolsun israil

  10. şule Says:

    bir benm almamla mı zengin olucak israil denildiğini duyuyor gibiyim.belki ewet biz ne kadar boykot da etsek kafir israil kardeşlermzi katletmeye devm edick ama biz elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz yarabbi diyebilicez belki dualarmzda…

  11. büşra Says:

    allah size gün yüzü göstermesin allahını seven israil malı almasın bizden aldıkları paralarla kardeşlerimizi öldürüyorlar allah rızası için ellinizden gelen herşeyi yapın israil malı almayın allah belanızı versin israil kardeşlerimiz filistinlikler dualarımız sizinle allah dualaımıza yanıt verecek allahtan ümidi kesmeyin

  12. büşra Says:

    şerefsiz köpekler ‘israili’ kınıyoruz

  13. metin Says:

    israilin allah belasını vresin sizlerden ricam kimse israili,n ürünlerini kullanmasın dünyanın en pis insanlar israiln insanlarıdır kahrolsn yahudiler

  14. sezen Says:

    arkadaslar lutfen bu lısteyı dagıtabıldıgınız kadar dagıtın artık musluman kardeslerımızı sehıt olmasın cogu ınsanlar bunu bılmıyo kendı ellerıyle musluman kardeslerımızı olume yıtıyolar LUTFEN ARKADASLAR DAGITIN…

  15. irem Says:

    israil,bu nasıl bir millet bu ne biçim insanlar.her yerde elleri kolları var destekçileri var.inşallah destekçileride kendileride yerle bir olur kendi yaptıklarının kat kat fazlası onların başına gelir.lütfen onları ve yalakalarını desteklemeyelim dualarımızı eksik etmeyelim bunu bari esirgemeyelim onlardan.Allah yardımcıları olsun

  16. serpil Says:

    allah israilin belasını versin,inşallah yüzleri hiç gülmez biz yıllardır uyumuşuz meğersem onların mallarını kullanıp onlara yardımda bulunuyormuşuz onlarda bu yardımları ne için kullandılar yaptıklarının karşılığını bu dünyada almasalarda ahirette alacaklar bunun için içim rahat

  17. ALPERENLER Says:

    israıl sızı köpekler allah en yakın zamanda tas yagdırsın ve sızın yatacak yerınız yok ebabıl kusları rabbım ısraıle musallat etsın helak etsın canı kopekler

  18. nazlı Says:

    arkadaşlar elimizden geldiği kadar israilin ürünlerini almamaya çalışalım toplum olarak bu konuya duyarlı olalım lütfen ve dualarımızı eksik etmeyelim ölmüş kardeşlerimize allahtan rahmet diliyorum tek isteğim bunların hasemının sorulması.LANET OLSUN ISRAİL SANA.

  19. ahmet Says:

    pisrailin pis mallarını protesto edıyorum. ey allahım 7,8 şiddetinde sallayıver kendı dertlerıne dussunler…..

  20. sadık Says:

    bütün müslüman kardeşelerim birlik zamanı bu kafirleri yerle bir etme zamanı allah için din için cihat zamanı allah için ölme zamanı iki ürün almamakla değil canımız pahasına savaşmak zamanı bir şekilde o kardeşlerimize ulaşıp cephelerinde olma zamanıı alluhuakber allahuakber allahuakber leilaheillallah

  21. sadık Says:

    bu kafirlerin evvelleri neydiki ahirleride ne olsun lanetli kavim şeytanın ortakçıları yandaşları durduk yere onca müslümanın canına kıyıyorlar zaten yaradan onları lanetli kıyamete kadar gelin birlik olalım bir yol göstersin bu siteyi açanlar ulamnaın yolu orada onlarla beraber savaşmak yanlarında allah yolun da ölmekk

  22. emel Says:

    bu dünyada olmasada öbür dünyada acısı çhok kk büyük olucakk

  23. DİLARA Says:

    lütfen ya biz birer müslümansak biz onların mallarını almayız nolursunuz almayın onların her aldımız malı bir tek ucuz birşey kardeşlerimize sıkılan bir kurşun nolursunuz daha dikkat edelim

  24. zehra Says:

    İSRAİL SANA SESLENİYORUM YA SİZDE NASIL BİR VİCDAN VAR YA… O ÇOCUKLARI O BEBEKLERİ O İNSANLARI NASIL ACIMASIZCA ÖLDÜRÜYRSUNUZ YA ALLAH SİZİN ÖYLE BİR BELENIZI VERSİN Kİ NERDEN GELDİNİZİ ŞAŞIRIN… BİRKERE Bİ İNSANI ÖLDÜRMEK O KADAR GÜNAH Kİ SİZ 1 İNSAN DEĞİL 1000 İNSAN ÖLDÜRÜYSUNUZ ALLAH SİZDEN SORSUN …. MAYMUN KÖPEKLER..

  25. ZEHRA Says:

    DIŞARIDAKİ İTLER SİZDEN DAHA İYİDİR . HATTA ONLARA SAYGISIZLIK OLUR … O MASUM İNSANLARDAN O FAKİR İNSANLARDAN NE İSTİYORSUNUZ SÖYLEYİN NE İSTİYORSUNUZ…

  26. ZEHRA Says:

    BU KADAR İNSANI AĞLATTINIZ BU KADAR İNSANIN HAYATIYLA OYNADINIZ İNŞALLAH BU DÜNYADA GÖRÜRSÜNÜZ DAHA KÖTÜSÜNÜ DE ÖTEKİ DÜNYADA GÖRÜRSÜNÜZ … BU KADAR İNSANIN BEDDUVASINI ALDINIZ İNŞALLAH HEPSİ TEK TEKKK TUTARRRRR…..

  27. ZEHRA Says:

    ALLAHH SİZİN BELANIZI VERSİNNNNNNNNNNNNN…

  28. ZEHRA Says:

    iSRAİL SENİN ÜZERİNDE KÜÇÜK ÇOCUKLARIN BİLE BEDDUVASI VAR İNŞALLAH BİZİM BEDDUVAMIZ TUTMAZSA ONLARINKİ ALLAHIN İZNİYLE TUTAR…

  29. MERVE Says:

    Allah inşallah onların da belasını verecek onca günahsız çocukların acısı onlardan bir bir çıkacak lütfen arkadaşlar bu ürünlerden almayalım kullanmayalım israil bizim sayemizde zengin olmasın NEFRET EDİYORUM SİZDEN PİS YAHUDİLER

  30. KAMİL Says:

    kahrolsun canavarlar. arkadaşlar herkez kimse yokmuya 25 ytl yada 50 ytl siz bilirsiniz yardım yapın RABBİMİZ ONLARIN İKİ CİHANDADA YAKASINI BIRAKMASIN (AMİNNNNNNN)

  31. yasamkadin Says:

    İsrail israilll sonun yaklaşıyor ve sen hala azgınlıklarından vazgeçmiyorsun.. vazgeçmeyeceksinde sonunun yaklaştıklarınızın farkındasınız Allah ömrünüzzü daha kısa kılsın inş.


  32. kahrolsun yahudiler allah sizin belanızı versin şerefsizler yazık degilmi o küçücük çocuklara nasıl kıyabiliyorsunuz içim kan aglıyo elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama bu da yetmiyo tabiki hepinizi gebertmek istiyom pis yahudiler allah sizi birgün kahr edecek ben de ömrüm olursa oturdugum yerden zevkle izleyecem kahrolsun pisrail

  33. umran ersan Says:

    ALLAH zalimler topluluğunu asla ve kat a doğru yola ulaştırmaz.Zalimler için yaşşasın doyma bilmeyen cehennem.Kafire, zalime dolaylı ve dolaysız destek zülümdür, siyonist mallarına boykot her müminin görevidir.Hepimize iş düşüyor elimden bi şey gelmiyor demek ucuz müslümanlıktır.ALLAH bizi söylemek zorunda olup da söylemediğimiz,yapmak zorunda olup da yapmadığımız her şeyden sorumlu tutacaktır.Haydi ömür boyu bir boykota…

  34. umran ersan Says:

    ALLAH zalimler topluluğunu asla ve kat a doğru yola ulaştırmaz.Zalimler için yaşşasın doyma bilmeyen cehennem.Kafire, zalime dolaylı ve dolaysız destek zülümdür, siyonist mallarına boykot her müminin görevidir.Hepimize iş düşüyor elimden bi şey gelmiyor demek ucuz müslümanlıktır.ALLAH bizi söylemek zorunda olup da söylemediğimiz,yapmak zorunda olup da yapmadığımız her şeyden sorumlu tutacaktır.Haydi ömür boyu bir boykota…Kısa süreli boykotun aldatmaca olduğunu unutmayalım.

  35. furkan Says:

    ALLAH İSRAİLİN BELASINI VERSIN
    ONLAR KÖPEK DEGIL DOMUZLAR

  36. feriha Says:

    sonuna kadar boykot arkadaşlar.mazlumun ahı gelir bulur zalimi inşallah.o siyonistlerin yatacak yerleri yok.hayvanlara hakaret etmeyelim.çünkü o siyonistler hayvan aşağısı mahluklar.allah filistinli kardeşlerimizle beraber inşallah.yaşasın özgür filistin

  37. Newzat Says:

    ALLAH İSRAİLİ KAHRETSİN İNSALLAH HEM DE KAHIR İSMİYLE YA KAHHAR YA KAHHAR KARDEŞLERİM DUALARIMIZI SAKIN EKSİK ETMEYELİM OLUR MU?

  38. önder Says:

    ALLAH FİLİSTİN VE GAZZEYE YARDIM ETSİN!!!BİZ KENDİ ÜRÜNLERİMİZİ DEİL HEP BAŞKALARININ ÜRÜNLERİNİ KULLANIYORUZ!!!HERŞEYİN EN PAHALISINI ALMAYA ÇALIŞIYORUZ.BİZ BÖYLE YAPARSAK YARIN BİZİM BAŞIMIZA GELECEKLERDE BUNLAR.FİLİSTİNDEKİ COCUKLARIN HİÇBİR SUÇU OLMADAN ÇEKTİKLERİNİE BAKIN.ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN!!!!!!!!!!

  39. aycihan Says:

    BU KADAR ZULME DUR DEMEYEN BM ONCE SOZUM SANA 1 ILLAKI YAHUDIMI OLMAK LAZIM (BIZ MUSLUMAN DOGDUK EŞHEDUENLA ILAHE ILLALAH VE ESHEDUENLA MUHAMMEDEN ABDUHU VERASULUHU ) BUNU BOYLECE KAFANIZA SOKUN 1 MUSLUMAN SEHIT DUSER BIN MUSLUMAN DIRILIR HER OYUN MUSLUMANIN BAŞINA GEL GELELIM ISRAIL OGULLARININ UZANTISI ISRAIL YAHUDISINE SİZE ZAMANINDA HITLER AZ BILE YAPMIS TOPRAKSIZ VATANSIZ MILLETSINIZ GELIPTE AGA BABALARINIZ TARAFINDAN FILISTINE ORTAK OLDUNUZ CAN ALDINIZ AMA BIR GUNDE SIZIN CANINIZI ALIRLAR ( TÜRKİYE HERZAMAN FILISTININ YANINDA TURK HALKI NE OLURSUNUZ ALLAH RIZASI ICIN BU YAHUDININ HIC BIRSEYINI ALMAYIN ONLARA SILAH PARASI VERIPTE BIR MUSLUMAN DAHA OLDURMELERINE OLANAK SAGLMAYIN ALLAH TUM MUSLUMANLARIN YAR VE YARDIMCISI OLSUN

  40. bariye Says:

    müslüman kardeslerim Allah rızası için şu zalim israilin ve destekcilerinin mallarını almayalım kardeslerimizi yanlız bırakmayalım bu insanlık dışı hareketin Allah ım soracak Rabbim yardımcımız olsun

  41. bahriye Says:

    kahrolsun israil ALLAH BÜTÜN MÜSLÜMANLARA YARDIM ETSİN

  42. yağmur Says:

    yha benim nalmadım bişey var arkdaşlar biz o ürünleri burdan alıyoruz yanı türk insanlar çalışıyo burdan israilemi gidiyo paralar filistini mı vuruyolar biri açıklasn israil zaten allh belasını verir

  43. Mesut Says:

    ah temiz kalpli arkadaşım benim sen cok güzel düşünüyorsun türk insanlar calısıyo onlar üretiyo o ürünleri ama o ürünler israil amerika ingiltere patentli 1 kuruş bile olsa bu ülkeler bu üetilenlerden paylarını alıyor bizim derdimiz bu o köpeklere para kazandırmıyıcaz…kardeşlerimize bir bombada biz atmıyıcaz

  44. intibahdersi Says:

    Rabbim muhakkak zalimlerin belasını verecektir. Ancak bizler müslüman olarak kardeşlerimizin yanında olmalıyız.bu sözle yeterli değil. onların ürettiği ürünler ne yazıkki kardeşlerimizin üzerine bomba olarak düşüyor :( Coco Cola Yıllık 1 milyon doları açıkça İsrail’e gönderdiğini söylüyor hala göz göre göre nasıl alabiliriz onların ürünlerini.
    BEN FİLİSTİN’E ATILAN BOMBAYE DESTEK OLMAK İSTEMİYORUM…

  45. darsiyaklı Says:

    Elbet bi gün bu canilerin SONU gelecek birdaha sizin gibi lanetli ürünleriniz evlerimize girmeyecek dilerim Allah’tan ölümlerine sebep olduğunuz masum insanlar gibi sizde can verirsiniz. Kahrolun geberin gidin bu dünyadan.Allah bütün müslüman kardeşlerimizi korusun.AMİN

  46. Mesut Says:

    ALLAHIM SEN BU KATİLLERİN SONUNU HELAK OLUŞUNU BİZLERE GÖRMEYİ NASİP EYLE SEN SENİN EVİNİ BOMBALAYANLARI CEZASIZ BIRAKMAZSIN BİZLERE VE TÜM DÜNYAYA KAHROLUŞLARINI GÖSTER İBRET OLSUN… AMİN …..

  47. mekansiz Says:

    degerli arkadaslar abiler ablalar kardesler sizlerde boykota destek verin MCDONALD ,ALDI ,LDIL COCA COLA, ARIEL,NESCAFE,DANONE, GELIRININ KARINI ISRAIL KOPEKLERIYLE PAYLASIYOR LUTFEN FILISTINE DESTEK ICIN ALMAYALIM ALLAH RIZASI ICIN DESTEK EDIN FILISTINE ALLAH YARDIMCILARI OLSUN ALLAHIM ONLARA ZERZELE VERSINDE FILISTIN ONLARDAN KURTULSUN (DOMUZ ISRAIL)

  48. Tutku Says:

    Filistin’de yaşanan insanlık ayıbını bende kınıyorum. Ancak bu boykot etme şekli pek doğru gelmiyor. Yukarıda onlarca marka var. Bu da yüzlerce fabrika ve milyonlarca işci demek. Diyelim ki Türkiye’de herkes bu ürünleri satın almadı. Ne olur? Milyonlarca işsize yine milyonlarca işsiz katılır. Boykot yada tepki yapılacaksa bu devlet aracılığıyla olmalı ve Türkiye bundan zarar görmemelidir.

  49. yasemin Says:

    ya uffff ya bu kadar çpocukları oldurunce ne zevk alıyorlar acaba yada bunların istedikleri neyde bu kadar işkence yapıolar…. bunlarda aynı tererusler gibi insanlara acı çektirmeyi çok seviyolar yani
    kahrolsun israil
    kahrolsun pkk(tererust)

  50. adem Says:

    deterjanlar neden yok

  51. NuR!!! Says:

    ya ben KAHROLSUN İSRAİL demekten başka bişey bulamıyorum baika ne denebilirki…ALLAH(c.c) filistin müslümanlarına sabır ve metanet versin…

  52. zeynep Says:

    şuna bak pislikler sarmış dunyayı mallarıyla

  53. ÖZGE Says:

    Allah kahretsin israili Allahtan belallarını en yakın zamanda bulurlar inşallah.Bizde boykota katılıyoruz.Kardeslerim sizde bunların ürünlerini alarak destek olmayın onlara.Allah rahmet eylesin müslüman kardeslerimize demekten baska birsey yapamıyoruz.Kınıyorum onları ŞİTTELE…

  54. adem bey Says:

    Allah israili kahretsin Alla filistini korusun

  55. bektaş Says:

    bu şerefsiz israilin nekadar ürünü var mış vay köpek soyları vay

  56. angel Says:

    tutku arkadaş haklılık payın var ama burdaki fabrikalar kapanacak diye filistinli kardeşlerimize mermi gönderemeyiz o zaman bu millet hazıra konucana çalıştırsın kafasını o ürünlere denk alternatif ürünler üretsin bu sefer bizim ürünümüz bizim fabrikamız olsun konalım hazıra yahudileri besleyelim yok öyle

  57. nisa Says:

    allah belanızı versin köpekler

  58. nisa Says:

    israiler sizin kadar çocuklara acımasız davranan yok.o attığını misket bombalar kaç kişinin canını aldı.işallah o attığınız misket bombaları döner dolaşır sizegelir.sizin gibi gerize kalıları şiddetle kınıyoruz.hayvanlar!…

  59. biri Says:

    O İSRAİLİN HEPSİNİN ALLAH BELASINI VERSİN KAHROLSUN HEPSİ AHİRETTE HESAP VRECEKLER

  60. fatma betül kocabey Says:

    ben de bir filistinliyim rabbim israili kahreder inşallah elbet onlarda ölecek bizde hamasın askerleriyiz

  61. elmas Says:

    allah belanızı versin .köpeklerrrrrrrrrrr

  62. elmas Says:

    allah belanızı versin .hayvanlar

  63. görkem Says:

    allah belanı versin israil onca insanı öldürdüğün yetsin allah öteki dünyada soracak onlara bakalım ne yapacaklar

  64. yasemin Says:

    böylesi bi vahşete neden tüm dünya gözlerini kapatıyor…. neden kimse dur demiyor…
    arkadaşlar herkes bir olsun
    israil ürünleri alınmasın, satılmasın. mümkünse ülkemize girmesin bile. biz dur diyelim… israili lanetliyorum. allah cezalarını versin.
    kahrolsunlar inşallah. masum insanlara ettikleri bulsunlar. yer yüzünden silinip yok olsunlar. nemrut gibi……………

  65. arzu Says:

    siz katilsiniz adi kopekler

  66. berkay Says:

    Allah hepinizin belasini versin adi serefsiz kopekler.Allah tum filistinlileri korusun.

  67. berkay Says:

    Ben filistin cocugu yum ve oyle kalacam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  68. berkay Says:

    Israilli kopeklerin urunlerinden satin almayin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  69. berkay Says:

    Allah su israilin bi belasini versin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (DIYORUM)

  70. tolga Says:

    arkadaslar ısraıle bu ürünleri alarak bız destek cıkıyorsak zararada bız sokabılırız ama bunun ıcın halkımızı bılgılendırmek zorundayız
    kı adamların urunlerı hemen hemen en cok kullandıgımız urunelrın %70ini üretıyor bıraz zorluk cekerız ama lutfen kullanmayalım kullananlarada bırkez uyaralım bıldıklerımızı anlatalım kı musluman kadreslerımıze bıraz yardım saglayalım

  71. elmas Says:

    lütfen kimse o hayvanların kş kadar beyni olmayanların ürünlerini kimse almasın ve gazzede ölen arkadaşlarımızın kanına kan katmasın . Yüce rabbimden RİCA EDERİM Kİ O MİKOP İSRAİLLİLERİN DÜNYADAN SİLER VE FİLİSTİNDEKİ KANLARI DURDURUR.BU MİKROPLARIN ÇOĞU ÜRÜNLERİNİ HEMEN HEMEN HERKES KLLANIYOR VE FİLİSTİNDE ÖLENLERİN KANINAKAN KATIYOR.

  72. elmas Says:

    BEN GAZZEDEN GELDİM VE ÖLEN AİLEMİ GÖZÜMÜN İÇİNE BAKARAK VURDULAR .ŞU AN İSE ÇOK AĞLIYORUM.PURSAKLARA GEDİRDİLER BENİ. BURADAKİ İNSANLAR YİYECEK EKMEĞİ BULUYOR DA BUNUYOR.

  73. senem Says:

    ben livninin azını burnunu kırarım

  74. senem Says:

    allah filistindeki tüm kardeşlerimize yardım elesin

  75. senem Says:

    geber israil geber

  76. elmas Says:

    israil kadar pis ,kötü ,gıcık ve acımasız bir insan yok.

  77. sena Says:

    israil ürünlerine hayırrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

  78. murat Says:

    yaw kardeşim her üründe parmakları var ne bu ya acıkta türkler kendi ürünlerini üretsin ………

  79. tuğba Says:

    onların ürünlerini alarak müslüman kardeşlerimizin katilleri olmayalım

  80. mehmet Says:

    boykot edelim
    nalet israil ve amerika
    boykot ömür boyu

  81. zehra Says:

    öküz israil müslüman kardeşlerimizi nasıl öldürdü ise biz de onları öbür dünyada öyle öldürelim.
    öldürmelerinin tek sebebe yakıt bir yakıt için plajda yüzen çocuğu evini geçindirmek için çalışan bir adamın aaçlarının ne suçu vardı ki
    hayvanların peki ya onların suçu ne allah israili
    ıslah etsinnnnn

  82. MéRVé Says:

    iyi hoş diyosunuz da bizler ne kullanacağız
    kullanabileceğimiz ürünlerin isimlerini verirseniz memnun oluruz aski halde hangi ürünler israile gitmiyodu diye düşünüyoruz…

  83. selcan Says:

    burdan herkese sesleniyorum bu ürünleri almayalm bi benim yapmamla olmaz demeyin herkesin sorumluluğu kendine herkes üzerine düşeni yapmalı bence ayrıca ailelerimizi ve çevremizdekileride bu ürünler ve konu hakkında bilinçlendirelim herkese şimdiden teşekkür ediyorum.

  84. sırac aktar Says:

    ya kardeş dünyadaki her şey israil mi üretiyor biraz abartılıyo sanırım
    hı neskafe ,cocacola,danone olabilir ama nokıa japonların benim bildiğim bazı firmalar cıkarına gelmiyo her türlü ürünü içine sokmuş biraz gülerim buna carrefour sabancının nerden israil olmuş bu arada maggi de olabilir:)

  85. sırac aktar Says:

    ha bide filistin kardeşlerimize neden silah gönderilmiyo devlet pkk icin nasıl silah temin ediyo niye filistin kardeşllerimize silah temin edilmiyo arablarda şerefsizlik yapıyo ancak petrol satıp dolar yiyecek allah belalarını versin

  86. utku Says:

    allah bin belanı versin şişman bencil pislik israil

  87. BETÜL Says:

    FİLİSTİNDEKİ MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİZE’ALLAH’KOLAYLIK VERS
    N

  88. emrah Says:

    GÜN GELECEK ÖLDÜRMEDİĞİM HER YAHUDİ İÇİN BANA KÜFÜR EDECEKSİNİZ.(ADOLF HİTLER)

  89. hilal Says:

    israil allah senin belanı versin ne kadar çok şeyy üretiyosunnnnnn

  90. Şeyma Says:

    doritos,lays ve ruffles boykot mu?

  91. yaşar yaman Says:

    israili sonokadar boykut edelim cunku muslumanın parasıyla musluman ölduremezsin pis katil muslumanın parasıyla hiç kimseyi öldüremezsin senin elin kanlı seninle dostta olamam

  92. yaşar yaman Says:

    israili sonokadar boykut edelim cunku muslumanın parasıyla musluman ölduremezsin pis katil muslumanın parasıyla hiç kimseyi öldüremezsin senin elin kanlı seninle dostta olamam sen ve abd nin eli kanlıdırmescidiaksa muslumanlarındır sonuna kadarda muslumanların olacaktır

  93. ÜMRAN Says:

    herkezi biraz daha bilinçli olmaya çağırıyorum. lütfen israil ürünlerini kullanmayalım. düşmanlarımızı kazandıracağımıza kendi ekonomimize katkı sağlayalım.başka devletler gelişmemizi istiyor ve bizde onların istediklerini yapıyoruzzz LÜTFEN İSRAİL ÜRÜNLERİNİ ALMAYALIM .


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: